2019.10.16 | 08:58:34

Autor Tópico: Outra Bomba IJUST  (Lida 1165 vezes)

leodavi

• Vaper
  • Vapor: 1
Outra Bomba IJUST
« em: 2014.07.28 | 21:00:51 »
Vapers o que achem esse ai é a minha segunda compra estou contente com ele gostaria de saber se ai users que tenham um igual que diga os pros e contras.

ZéFumaça

• Vaper
  • Vapor: 7
  • Vaporiza aqui!
Re: Outra Bomba IJUST
« Responder #1 em: 2014.07.28 | 21:38:57 »
Features:

New Type of Atomizer Head: BDC Atomizer Head
BDC (bottom dual coil) atomizer head is introduced into Eleaf for the first time. It constitutes two coil, a great deal enhancing the effectiveness of vaporisation and bringing you different experiences. BDC atomizer head ensures the large amount of vape under low voltage, no burning taste under high voltage and no leakage.

Glass Tube
iJust adopts glass tube in atomizer, which effectively resists corrosion and enhances durability. The large capacity of its tube reaches 3.7 ml

Function of Adjusting Voltage
The voltage range varies from 3.3 V to 4.8 V. Through turning around the knob either in right direction or in left direction, user can adjust its voltage to his taste.

Telescopic Battery Tube
The design of its telescopic battery tube makes it fit into both 18650 battery and 18350 battery.

Quick start:

1. How to assemble:

Mount BDC atomizer head onto iJust atomizer base and then put together base, tube and mouthpiece.

Second, put a 18650 battery (or 18350 battery) into the battery tube.

At last, assemble iJust battery and atomizer.

2. How to use:

Quickly press the button 5 times to turn on and turn it off in the same way.

Keeping on pressing the button if iJust, take puffs at iJust. At the same time, user can adjust the voltage to his taste by turning the knob around the button.

Additionally, one can put different batteries of 18-series into the battery tube through adjusting telescopic battery tube.

3. How to adjust voltage:

One of the feature of iJust is its function of adjusting voltage. The voltage range varies from 3.3V to 4.8V.

Through turning the knob either in right direction or in left direction, user can adjust its voltage to his taste.

4. How to add liquid?

Unscrew iJust atomizer base out of iJust atomizer.

Then refill e-liquid into the atomizer. No more than 3.7ml.

At last, Screw iJust atomizer base onto the iJust atomizer.
Fonte: http://www.heavengifts.com/Eleaf-iJust-Variable-Voltage-Mod-Starter-kit-18350-18650.html#

Quanto deste por isso?
VAMO V5 (18650) + AGA TD = Instrumento de Realização de Abortos
João Seboso fan crew#1

leodavi

• Vaper
« Responder #2 em: 2014.07.28 | 22:24:44 »
50£ na 2smok axo que não tá muito caro alem disso 5 estrelas pelo atendimento super profissional, aconselho a irem ver essa loja

DanielBastos

• Interessado
  • *
  • Vapor: 0
« Responder #3 em: 2014.07.28 | 22:32:30 »
Vamos esperar é que tu digas os pros e contras xD

ZéFumaça

• Vaper
  • Vapor: 7
  • Vaporiza aqui!
« Responder #4 em: 2014.07.28 | 23:21:37 »
Vamos esperar é que tu digas os pros e contras xD
X2.
Por esse preco comprava um vamo v5 e umas mines...
VAMO V5 (18650) + AGA TD = Instrumento de Realização de Abortos
João Seboso fan crew#1

leodavi

• Vaper
« Responder #5 em: 2014.08.02 | 16:52:27 »
Boas posso dizer que o porduto e exelente tou contente com ele bom vapor bom sabor muito disso há custa da regulação do airflow tipo kayfun e não fica nada atrás o unico se não são as resistencias se vaporizo entre os 4v e os 4,8v ela dá o peido pra mim 3,5 e 3,8 fica no ponto, outra ccoisa boa e de poder estar a carregar a bataria no pc como passo muitas horas em frente do pc da para tar sempre com a chupeta na boa so vejo um grande problema é não ter um sinal quando a bataria tá fraca so pisca pisca e acaba, mas sen forçar muito dá pro dia todo mas claro que ando sempre com uma no bolso, com bataria 18350 o mod cabe prefeitamente na mão fica descreto é isso que pretendo pro dia a dia sem andar com grandes canas de antena.

No geral axo bom pro preço e qualidade ja sei que vão dizer pelo preço comprava uma vamo ou outra coisa qualquer não quero dizer que é melhor que a vamo ou outro qualquer pra mim para o dia a dia casa, trabalho, cafe era isso que pretendia ser pequeno descreto bom vapor e bom sabor não para andar com um tubo de antena na mão no dia a dia isto é a  minha opinião.

O vaping é isto uns gostam de uma maneira outros gostam de outra mas no final o que interessa é acabar com os analogisco e sentir o vapor e o sumo na boca e no nosso organismo.

Bem pessoal bons vapores vlw. :)

Joao_90

• Vaper Iniciante
  • **
  • Vapor: 2
« Responder #6 em: 2014.08.07 | 11:59:58 »
Ora nem mais. Muito bem dito. O essencial é mesmo que estejas satisfeito com o teu mod.